secret book

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



هیس! این یه رازه

راز زندگی

 

 

 

کتاب سیکرت یا همون راز از خانم راندا برن انقدر مشهور هست که شما

اون رو یه بار خوانده باشین یا حداقل اسمش رو شنیده باشین

اگه هنوز این کتابو نخوندین ازتون خواهش میکنم اون رو بخونید و مطالبش رو واقعا در

 

زندگیتون استفاده کنین و باور داشته باشین که همه ی مطالبش

 

درسته چون هم خانم راندا برن اون ها رو تجربه کرده هم خیلی از ادمای مشهور دنیا

 

در مورد این مطالب میدونستند و به کسی چیزی نمیگفتند

 

تا خودشون موفق باشند من هم از راز و مطالب اون کتاب خیلی در زندگیم استفاده میکنم و به

 

90 در صد از ارزو هام رسیده ام به جان خودم دروغ

 

نمیگم اون 10 در صد هم فعلا دارم روش کار میکنم =)

 

پس اگه کتاب راز رو نخوندی حتما همین امروز برو بخر و بخون اکثر کتاب فروشی ها دارن و خیلی

 

هم گرون نیس

 

اگرم خوندی دوباره بخون چون حتی اگه صد بار هم بخونی بازم هر بار که میخونی یه مطلب

 

جدیدی ازش یاد میگیری

 

اگه مثه من حوصله کتاب خوندن ندارین خب سی دی این کتابو نگاه کنین! من اصلا اهل

 

کتاب خوندن نیستم  ولی این کتاب انقد منو به خودش جذب کرد که

 

تا اخرش رو با دو سه روز خوندم من تو کتاب خوندن سرعتم کمه و کلا کتاب هم نمیخونم ولی

 

ببینین این کتاب چقد جالبه که همشو زود تموم کردم میخوام

 

برم کتابو بخرم و دوباره بخونم اخه خودم اون کتابو ندارم از دوستم پت گرفتم

 

      شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے      ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤     شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے    ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤       شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے   ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤       شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 13 تير 1392 ساعت 12:21 بـ ه قـلمـ پت


طراح : صـ♥ـدفــ